Vilken komplett idiot...

jag hade bakom mig på väg hem...

Vederbörande körde med helljuset på bakom mig, ibland flashande (stavning?), fruktansvärt irriterande, vilket åxå mottrafikanterna tyckte som blinkade på honom.
Själv tröttnade jag på honom och tvärnitade för att få honom att förstå att jag ogillade hans helljus.
Funkade det?? Nej han fortsatte bara...
Då kröp jag ner i typ 50 (på 90-väg) och lät honom inte köra om bara för att jäklas eftersom han var så jävla dum eller iq-befriad eller något...
Till slut kom han om när det blev 2-filigt, och då tänkte jag att nu jävlar ska han få tillbaka så jag gasade på och la mig bakom honom med helljuset på och följde honom ganska länge innan jag tröttnade och vände och åkte hem.
Bör tilläggas att idioten körde en taxi!, och det var inga 50 i centrum han höll!

Jaja tänker ni nu att jag borde inte gjort som jag gjort.. kanske inte..
Men kom tillbaka när ni haft en dåre bakom er de närmaste 5-6 km med helljuset på.

Synd bara att jag inte hade haft lastbilen, då hade han fått se på helljus! alternativt hade jag tänt backljusen, som är ganska bra ljus i, och framförallt många :-p


Nej nu skall här duschas och packas och sedan faras mot Tba.
Ska på barndop på söndag, och undertecknad skall bliva fadder åt det lilla knyttet Molly.
Molly är barn till mina gamla goa vänner Desperado (Daniel) och Camilla.

Men imorrn hoppas jag på bra väder, då skall här kidnappas en stycken farmor och en stycken farfar och så skall det faras uppåt Tiveden, det var längesedan man var där så jag tyckte det var på tiden, vilket även farmor tyckte :-)



Dagens skämt:

- Vilket land är det i särklass största hotet mot många länder på norra halvklotet?
- Thailand...

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hejsan hejsan! Längesedan jag var inne här, men du skriver på :)

Jag skulle gjort precis samma sak som du, om jag hade vågat.. Irriterar mej nåt enormt på viss idioter i trafiken. Men skulle dock inte gjort det med en företagslastbil.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback