Vildmarkssvängen

Hade absolut inget att göra igår, eller ja det finns alltid något att göra hemma, städa är ett neverending jobb egentligen...
Men jag hade inte lust till att städa, så jag tänkte att vad f*n, jag har ju naturreservatet alldeles inpå dörrn egentligen, jag tar en promenad.
Så jag tog bilen till där elljusspåret och alla andra spår börjar och kollade in vad man kunde tänkas gå...
Efter ett bra övervägande blev det vildmarkssvängen, den längsta de hade (om jag tydde det rätt) på typ 1 mil.
Började gå sakta men fick så småningom upp tempot till ett ganska raskt tempo, vilket jag höll hela vägen runt.
Öronen var pluggade med massa musik och försökte ofta att hålla takten till musiken - vissa låtar var enklare än andra ^^
Men jag stannade inte en enda gång och det var jag ganska förvånad över mig själv över.
Det kanske kan bli fler promenader där framöver :-p
Fast i andra kläder då - jeans blev väldigt styvt och jobbigt när det började svettas på... så får nog inhandla typ träningsdress liknande den vi hade i simningen, har bara jackan kvar och den är liite tajt numera ^^



Dagens skämt:

- Hej, vill du äta med mig ?
- Ja, gärna!
- Hjärna tycker jag inte om, men är det ok med pannkaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback