Sicken idiot ^^

Haha ja jösses vilket folk det finns ^^
Gick in på Helgon idag och såg att det fanns ett brev till mig, vad trevligt :-p
Men vad jag fann är nedanstående

SÅg att det inte syntes vad det stod så:
-------------------------------
Avsändare
anita4real T25 från Bromma i Stockholms län
Hello With Love,     Skickat: Igår kl 03:55
Hello With Love,
i am Anita,single never married, tall slim,and fair,that loves sightseeing and reading,i viewed your profile and got interested in knowing you more for important discussion,could you please reply to me via my mail address ([email protected]) so that we will know each other very well.i will send my pics later.
Thanks
Anita.
([email protected])
...............................................................................
Hej med kärlek,
Jag är Anita, ensamstående aldrig gifta, hög smal, och rättvisa, som älskar sightseeing och läsning, jag visade din profil och blev intresserad av att känna dig mer för viktig diskussion, kan du vara vänlig och svara mig via min e-post adress ([email protected]) så att vi känner varandra mycket well.i kommer att skicka mina bilder senare.
Tack
Anita.
([email protected])

-------------------------------------

Ganska upplyftande roligt att läsa :-p
Speciellt när personen ifråga inte kan stava utan har direktöversatt engelskan ^^

Annars har dagen varit lugn, kom hem två timmar tidigare än vad schemat sa så jag kan nog spela lite Wow senare, ska bara göra mig något att äta först :-)




Dagens skämt:

- Vilket djur är mest generöst?
- Ge-ting.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hejsan.. Jo, det är slut. Det var han som ville det och just nu känns det bara väldigt tomt. Jag trodde att det skulle bli vi två.

Tack för din omtanke, det gör verkligen så mycket! kramar tillbaka

2008-10-28 @ 17:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback