Besök av DCM

Det har varit en bra dag idag.
DCM eller Daniel, Camilla och Molly har varit här på besök.
Tanken var att Piff och Puff (Danne och Jennifer) skulle ha kommit med åxå men som vanligt så fick de "förhinder".
Men jag tror vi hade det roligare utan dem.
Dagen började med att jag efter att D hade ringt och sagt att de gav sig av, började att baka en tårta :-p
Min första tårta av den sortens tårta dete blev som jag någonsin bakat, så det var lite spännande.
Den blev typ klar innan de ringde på dörren.
Så det blev tårta och the som fika.
Efter det satt vi och tjötade, spelade lite spel, busade med både Zelda och Molly.
Sedan gav vi oss ut och gjorde stan osäker - vi gick i lite affärer och drömde oss bort lite ^^
Magen sa efter någon timme eller så att den ville ha lite i sig, så vi tog bilen in i centrum och satte våra rumpor på stolar som tillhörde Golden Elephant.
Där tog vi en buffé och åt tills vi storknade - ja efter typ två omgångar ^^,
Tiden gick och när vi kommit hem till mig igen kollade vi lite på Jeff Dunham innan de gav sig av hemåt.
Nu senast har jag kollat på film och ätit ostkrokar -  det fick bli i, robot.
Snart sängdags - ska upp och iväg till Gbg (frivilligt, trots att man reser den sträckan var gång man jobbar ^^) och hem till storasis - måste reka lite eftersom jag ska försöka ta mig fram till hennes dörr med lastbilen om två veckor. Måste kika OM jag kan ta mig fram och allt sådant där.



Dagens skämt:

Det går bra för bönderna nu för tiden.
För får de inte in säden får de skördebidrag.
Får de in den får de barnbidrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback